evenementenloket

Je bezorgt via deze weg de nodige info aan de gemeente- en veiligheidsdiensten.  
 
Indien je als vereniging een evenement wenst aan te vragen, heb je een account van je vereniging nodig.
Is dat nog niet gebeurd? Neem dan éénmalig contact op met het evenementenloket om een verenigingsaccount aan te maken.
 
Kies hieronder het juiste formulier om een nieuwe aanvraag te starten en klik op 'nieuwe aanvraag'.
Je kan een dossier aanmaken en al gedeeltelijk of volledig invullen. Is je aanvraag nog onvolledig, dan moet je deze opslaan zonder door te sturen.
Om naar de onvoltooide en/of ingediende aanvragen te gaan, klik op 'mijn aanvraagformulieren'. Eens doorgestuurd, kan je de aanvraag niet meer wijzigen.
Gelieve je aanvraag dus pas door te sturen als deze volledig is!
 
Alle aanvragen dienen liefst 2 maand op voorhand te gebeuren.
Wanneer je alsnog laattijdig je evenement indient, dien je rekening te houden met de mogelijkheid dat we geen volledige service kunnen garanderen.
 

Heb je een vraag of probleem? 

Contacteer het evenementenloket via evenementenloket@affligem.be of bel 053-64 00 45.